Rebelianci
Kiedy Sabine odkrywa, że Imperium przywróciło do działania śmiercionośną broń, którą sama stworzyła, i planuje jej użyć przeciwko jej ludowi, musi podjąć decyzję – zniszczyć tę broń czy jej użyć.
Kiedy Sabine odkrywa, że Imperium przywróciło do działania śmiercionośną broń, którą sama stworzyła, i planuje jej użyć przeciwko jej ludowi, musi podjąć decyzję – zniszczyć tę broń czy jej użyć.
Jako członkowie Sojuszu Rebelii, Ezra i załoga Ducha muszą przyjąć misję szpiegowską na imperialnym posterunku, który woleliby zniszczyć.
Z dala od Hery i Kanana, Ezra i Sabine dołączają do Sawa Gerrery w desperackiej misji wytropienia tajnej superbroni imperium.
Ezra i załoga Ducha zostają wezwani na Lothal w związku w nowym zagrożeniem ze strony Imperium.
Ezra i Sabine kradną imperialny prototyp myśliwca TIE, lecz muszą polegać na nieoczekiwanym sojuszniku, który pomaga im uciec przed Thrawnem.
Załoga Ducha desperacko próbuje nawiązać kontakt z dowództwem rebelii. W tym celu porywa pojazd górniczy wyposażony w sprzęt komunikacyjny o dalekim zasięgu.
Hera prowadzi odważny atak na siły wielkiego admirała Thrawna, leczy gdy sprawy wymykają się spod kontroli, bitwa o zwycięstwo staje się desperacką walką o przetrwanie.
Załoga Ducha infiltruje siedzibę główną Imperium na Lothal, by uratować jednego ze swoich.
Wstrząśnięta druzgocącą stratą załoga Ducha zbiera siły, by odnaleźć nowy cel i determinację.
Ezra prowadzi załogę Ducha z powrotem do świątyni Jedi na Lothal, gdzie odkrywają niecne plany Imperium wobec ukrytych tam potężnych sekretów.
Rebelianci walczą z siłami Imperium przed świątynią Jedi, Ezra wchodzi do środka i doznaje szokującego objawienia.
Ezra zbiera wszelką możliwą pomoc, by stworzyć grupę, która zechce stanąć do desperackiej walki przeciwko gubernator Pryce i jej imperialnymi siłami.
Ezra wraz ze swoją drużyną rebeliantów uzyskuje dostęp do siedziby głównej Imperium, lecz gdy Thrawn powraca, by ich powstrzymać, Ezra musi się poddać i stawić czoła większemu złu.