LEGO Ninjago
Ninja tracą spokój ducha, gdy zjawia się Lloyd — syn Lorda Garmadona, który ma zamiar dokończyć dzieło rozpoczęte przez ojca.
Ninja tracą spokój ducha, gdy zjawia się Lloyd — syn Lorda Garmadona, który ma zamiar dokończyć dzieło rozpoczęte przez ojca.
Przygotowując się do możliwego starcia z Lloydem i Hipnokobrami, Zane podąża za sokołem i pakuje się w nie lada kłopoty.
Lloyd wykorzystuje Żmijampiry, aby odzyskać kontrolę. Gdy Żmijampiry atakują rodzinną wioskę Jaya, ninja wkraczają do akcji.
Żmijampiry jednoczą się z Hipnokobrami, a Lloyd budzi Pythora, który jest ostatnim wężem spośród Anakondowców.
Lloyd wprowadza się i stara się pomóc, ale tylko przeszkadza. Gdy Pythor budzi Jadozęby i Dusicieli, wybucha wielka wężowa wojna o wszystko.
Kiedy ninja podążają do lasu tropem tajemniczego sokoła, znajdują ukryty warsztat, w którym Zane poznaje tajemnicę swojej przeszłości.
Jay i Nya muszą skrócić swoją pierwszą randkę w Megapotwornym Parku Rozrywki, bo Wężonowie spieszą po pierwsze z czterech Ostrzy Kłów.
Ninja udają grupę taneczną i biorą udział w konkursie talentów, aby zdobyć Puchar z Kłem, w którym ukryte jest jedno z Ostrzy Kłów.
Ninja nabierają podejrzeń gdy Lord Garmadon chce pomóc w poszukiwaniach zaginionego syna, ale przekonują się, że muszą współpracować.
Ninja próbują dostać się do siedziby Wężonów, ale wpadają w pułapkę. Jedyna nadzieja w Lordzie Garmadonie.
Ninja spieszą do zaginionego miasta Ouroboros, aby powstrzymać Pythora przed obudzeniem Pożeracza Światów, ale jest to wyścig z czasem.
Katastrofa wydaje się nieunikniona. Ninja muszą walczyć z pochłaniającym wszystko Pożeraczem Światów, aby ocalić Ninjago.
Rozpoczyna się odbudowa Ninjago. Czterej ninja orientują się, że Lord Garmadon przekuł ich zaginioną Złotą Broń w megaoręże.
Gdy Garmadon przypadkowo ożywia bezwzględnego Kapitana Soto i jego piratów ninja muszą powstrzymać ich przed splądrowaniem Ninjago City